Interview met Rayshree Sewpal van GD Social Agency

Bij de rubriek Young Talents praten wij met ambitieuze startup ondernemers over werk, passie en inspiratie. Deze keer een gesprek met Rayshree Sewpal uit Rotterdam. Rayshree is het gezicht achter GD Social Agency: een bedrijf dat cliënten helpt op het gebied van marketing en social media.

Hoe kwam je op het idee om voor jezelf te beginnen?
Als kind wilde ik graag dokter worden, maar later wilde ik reizen en werk combineren. Toen bedacht ik verschillende banen die daarop aansloten. Op een gegeven moment besloot ik om de toerisme kant op te gaan. Maar al snel bleek dat international business mij wat meer aantrok en heb daarom gekozen voor HBO Trade Management Asia.

Ik ben 2 jaar geleden begonnen met producten te verkopen via Bol.com. Omdat ik dit waanzinnig leuk vind, doe ik dit nog steeds naast GD Social Agency. Aan de andere kant heb ik het ondernemerschap altijd interessant gevonden. Dit komt ook door het feit dat mijn familie vol ondernemers zit. Je krijgt dat dan automatisch mee. Mijn focus is om bedrijven te helpen te verbeteren en uit te breiden. Het mooie van ondernemen is de vrijheid die er mee gepaard gaat. Je kunt zelf bepalen hoe, wanneer en waar je werkt. Dat vind ik ontzettend fijn.

Hoe is de naam van je bedrijf ontstaan?
GD Social Agency staat voor Go Digital Social Agency. Dat vormt het hart van mijn bedrijf : social media marketing!

Welke diensten bied jij aan? 
Mijn diensten zijn onderverdeeld in vijf clusters: het opzetten van een strategisch plan, social media advertenties voor bedrijven, het opschalen van advertenties, re-targetten en coachen.


Hoe onderscheid jij je van andere online marketeers?
Ik vind het belangrijk om extra waarde te geven. Dit doe ik door zorgvuldige content (teksten en foto’s) te leveren die echt aansluit op de look en feel van mijn cliënten. Daarnaast ligt mijn focus op de lange termijn. Ik ga niet voor de ‘quick- fix’ oplossing, maar ga voor een duurzame relatie met mijn cliënten. En hier is coaching een belangrijk onderdeel van.

Men zegt dat het begin van elke onderneming best zwaar is. Hoe heb je dit zelf ervaren?
Mijn grootste uitdaging in het begin was stappen uit mijn comfort zone. Maar ik geloof dat geen enkele ondernemer gevrijwaard is van uitdagingen. Daar heb je altijd mee te maken. Niet alleen in de opstartfase, maar ook als je al een tijd bezig bent. Alleen gaat het om de manier hoe je er mee omgaat. Ik probeer van alles het positieve en het leuke in te zien. Voor mij is het glas half vol in plaats van half leeg. Uitdagingen zie ik als kansen om beter te worden en meer te leren.

Wat zijn de leukste aspecten van je werk?
Ik krijg altijd een kick als mijn clienten de resultaten behalen die ze wensen. Daar geniet ik enorm van. Dit is mijn brandstof om lekker door te gaan.  

Waar zou je beter in willen worden?
Ik wil mij blijven ontwikkelen in alles wat ik doe. Ik sta open voor groei en ontwikkeling. Niemand is volmaakt, maar ik werk er aan om de beste versie van mijzelf te worden.

“Ik krijg altijd een kick als mijn cliënten de resultaten behalen die ze wensen.”

We leven in een tijd vol veranderingen mede door corona. Hoe zag je leven eruit voor corona en hoe ziet het er nu uit?
Ik heb mijn bedrijf opgericht midden in de corona periode. Daarvoor was ik erg druk. Door corona kreeg ik meer tijd om na te denken. Wat wil ik echt doen en waar krijg ik energie van? Voor mij was dat overduidelijk: het ondernemerschap! En zo heb ik besloten om mijn eigen bedrijf te lanceren. Ik geniet van de vrijheid om zelf te bepalen wanneer en waar ik kan werken. Het mooie van mijn business is dat het corona-proof is. Door de pandemie hebben veel bedrijven hulp nodig. Zeker als het gaat om zichtbaarheid en online marketing. Daar speel ik ook echt op in. Bovendien kan ik alles op afstand doen.

Kun je drie praktische tips geven vanuit je bedrijf?
1. Maak een duidelijk beeld van jouw klanten. 2 . Breng jouw concurrenten in kaart 3. Zorg dat je waarde levert

Tegen wie kijk je op?
Tony Robbins, Grant Cardone en Jim Rohn. Ik word enorm getriggerd door mensen die hun doelen hebben behaald en door blijven gaan om nog meer en meer te groeien.

Hoe zou je jezelf het liefst willen omschrijven?
Als een doorzetter en iemand die voor alles gaat om haar doelen te behalen!

Wie is je rolmodel?
Mezelf over 10 jaar

Wat zijn je toekomstplannen? 
Mijn business opschalen en genieten van financiële vrijheid. 

Wat is je favoriete lijfspreuk?
Het leven is een reis en geen race.

Wat is jouw grootste les uit het ondernemen tot nu toe?
Leer van de lessen die je tijdens het ondernemen meekrijgt. Die zijn goud waard.


Heb je nog tips voor beginnende ondernemers?
Stilzitten is geen optie. Neem actie!

Connecten met Rayshree?
website
Instagram
Facebook
Linkedin

Deel dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten