Succes volgens content marketeer Naomi Louwerens

0
RBM Media @AuthenticChica (2)

Bij ‘Succes 4 You’ vertellen verschillende ondernemers over hun beleving rondom het begrip ‘ succes’. Deze keer praten wij hierover met Naomi Louwerens van marketingbureau Authentic Chic Travel and Lifestyle PR & Marketing.

Is succes meetbaar?
Dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je hier zelf naar kijkt en dit voor jezelf definieert. Sommigen meten succes af aan financiële prestaties, doelen die zijn bereikt of professionele erkenning. Anderen waarderen persoonlijke voldoening, geluk of de kwaliteit van relaties als succes.

Voor mij is dit een mix, omdat ik graag doelen stel en mezelf wil blijven uitdagen. Echter, voldoening, erkenning en goede relaties in mijn werk vind ik ook zeker fijn en een passende financiële beloning daarbij is ook wel praktisch. Aan de andere kant vind ik vrijheid, flexibiliteit en plezier hebben in mijn werk ook erg belangrijk, zodat ik mijn hart kan blijven volgen en vrij ben in mijn eigen keuzes.

Heeft succes met geld te maken?
Voor mij zeker niet alleen! Geld is praktisch, maar ik vind een goede work-life balance ook erg belangrijk! Dat is ook de reden waarom ik 8,5 jaar geleden voor mezelf ben begonnen, waarbij veel geld verdienen nooit het doel is geweest.

Hoewel ik nu over het algemeen meer verdien dan in mijn laatste vaste baan, geniet ik van de afwisseling in mijn opdrachten, klanten en werkzaamheden.


Hoe keek je vroeger aan tegen succes en hoe kijk je er nu tegen aan?
Vroeger dacht ik dat bekend zijn of veel geld verdienen betekende dat je succesvol was. Daarom wilde ik eerst zangeres en actrice, en later modeontwerpster of tandarts worden. Uiteindelijk heb ik ook veel van deze dingen mogen ervaren, zoals acteren in TV programma’s, optreden, zingen, enz, maar dit maakte mij niet gelukkig en uiteindelijk wilde ik toch liever niet te veel in de schijnwerpers staan.

Daarna heb ik 18 jaar keihard gewerkt in de mode-en marketingbranche, in belangrijke posities waarbij ik miljoenen budgetten beheerde en merken en producten liet produceren voor verschillende modeketens en merken. Hiermee verdiende ik goed, maar liep ik ook leeg en voelde ik me vaak overwerkt en ondergewaardeerd. Sinds ik voor mezelf werk en echt voor mijn passies heb gekozen, ben ik meer in balans, onafhankelijker, voldaan en gelukkig volgt het geld nu ook redelijk vanzelf.

Voor mij is dit nu het echte succes: je hart en passie kunnen volgen, inclusief een bijpassende financiële beloning.

Wanneer voel jij je of ben jij succesvol?
Ik ben ontzettend dankbaar voor wat ik tot nu toe heb bereikt met mijn eigen bedrijf en dat ik hier mijn inkomen mee kan verdienen op mijn eigen voorwaarden. Daar meet ik mijn succes aan af en daardoor voel ik me zeker succesvol, voornamelijk ook op het gebied van voldoening en geluk.

Daarnaast werk ik enkel met bedrijven en ondernemers die mij inspireren en oprecht zijn. Ook dat voelt als succesvol zijn; de luxe hebben om hier selectief in te zijn en dus ook nee te kunnen zeggen! Daardoor voelt mijn werk vaak niet meer als werk. De flexibiliteit van mijn bedrijf, de keuzes die ik heb gemaakt en de manier waarop ik mijn leven heb ingericht, stellen mij nu in staat om bijna overal te kunnen werken en heel het jaar door de mooiste reizen te maken voor mijn werk! Dit is iets waar ik vroeger alleen van kon dromen en wat dus ook als succes kan worden bestempeld.


Wat is jouw grootste succes geweest?
Dat ik me 9,5 jaar geleden heb omgeschoold in online marketing en mijn reiswebsite en social media accounts als persoonlijk reismerk heb kunnen opzetten. En sindsdien ook al meer dan 8,5 jaar mijn eigen bedrijf heb, waarmee ik voor honderden bestemmingen, merken en reisorganisaties heb mogen werken!

Met name de 8 campagne reizen die ik reeds heb mogen organiseren voor verschillende bestemmingen, inclusief creative direction, influencer selectie, begeleiding en rapportage zijn altijd een enorme uitdaging, maar super om te mogen doen. Hiermee kan ik namelijk bestemmingen, merken en andere freelancers helpen en hebben we meermaals resultaten van 2-4 miljoen bereik weten neer te zetten met slechts 1 reis campagne! Daar ben ik ook enorm dankbaar voor en trots op.

Contactgegevens

Op www.AuthenticSocialMediaAcademy.com kunnen mensen meer te weten komen over mij en mijn diensten. Op mijn reiswebsite www.AuthenticChicLifestyle.com staan veel inspiratie artikelen en info over mijn reizen, lifestyle en social media tips.

En ik kom graag vrijblijvend in contact via mijn social media accounts:
https://instagram.com/AuthenticChica
https://instagram.com/ACTL_PR_Marketing
https://www.facebook.com/AuthenticChica
https://www.linkedin.com/in/socialmediacoachnaomilouwerens


MIJN BIOGRAFIE
Ik ben Naomi Louwerens, 44 en woonachtig in Den Haag, maar afkomstig uit Brabant. Ik heb 18 jaar in de modebranche gewerkt in verschillende inkoop-, verkoop-, management- en marketingfuncties voor diverse merken en retailketens.

Ik ben gek op reizen en heb van mijn hobby mijn beroep weten te maken toen ik me 9,5 jaar geleden heb omgeschoold naar travel marketeer en social media consultant. Daarnaast ben ik destijds ook mijn reis inspiratiewebsite en social media accounts @AuthenticChica begonnen, met nu meer dan 215,000 volgers gecombineerd.

Sinds 8,5 jaar heb ik tevens mijn eigen marketingbureau Authentic Chic Travel and Lifestyle PR & Marketing, waarvoor ik ondertussen met honderden bedrijven en ondernemers heb gewerkt op PR en Marketing gebied voor diverse projecten en campagnes en social media consultancy.

Mijn klanten zitten zowel in de reis-, mode-, als lifestyle sector, denk bijvoorbeeld aan opdrachtgevers als LaDress, WeareGarcia, UWV, 333travel, Corendon, Peugeot, Loetje Restaurants, Naturescanner, Personal Touch Travel, Villa Pureza en vele anderen.

Daarnaast ben ik foto-/videograaf en dronepiloot en werk ik op die manier regelmatig via mijn online platformen en op freelance basis samen met verschillende merken, hotels en bestemmingen.

Deel dit artikel

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Door de site te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten